93 487 30 20 / 91 826 40 04

Seleccioni el seu idioma

"Estalvia energia", nou concurs al Facebook de Mútua de Propietaris

Volem compartir amb vosaltres el concurs "Estalvia energia" al que des d'avui i fins l'1 de novembre podeu accedir a la nostra pàgina de Facebook. Amb aquest concurs volem conscienciar als nostres seguidors sobre la importància de l’estalvi d’energia a les llars, aprofitant també el Dia Mundial de l’Estalvi d’Energia, una data clau en aquest àmbit. Per això portem a terme un concurs en què demanem als usuaris que ens expliquin com estalvien energia a casa. Les 5 millors solucions guanyaran un set d’estalvi d'energia.

El premi consistirà en 5 sets "Estalvi d'Energia" que comptaran amb 2 bombetes de baix consum d'11W, un termòmetre per a la nevera en Celsius i temporitzador de dutxa de 5 minuts.

Les 5 millors solucions es donaran a conèixer el dilluns 2 de novembre.

Aquest és l'enllaç::

https://es-es.facebook.com/mutuapropietarios

Mútua de Propietaris ja té un compte a Twitter

La companyia ja té un compte a Twitter: @MPropietarios. Ens podeu començar a seguir i descobrir les novetats i notícies de Mútua de Propietaris. Però també seguim dinamitzant la nostra presència a Facebook i LinkedIn a través de posts diaris. Us animem a interactuar i a col·laborar per ajudar-nos a elevar tant la seva difusió com les ràtios d'interacció d'aquestes pàgines, fent un "m'agrada", compartint els continguts, comentant o recomanant els posts.

Ajuda'ns a donar-nos a conèixer i a difondre el nostre coneixement com a especialistes en la protecció i la salut de la propietat immobiliària!

Mútua de Propietaris participa en el I Fòrum Anual de Sinistres i Frau

En el 'I Fòrum Anual de Sinistres i Frau' es va analitzar la relació de les asseguradores amb les empreses tramitadores de sinistres, es va parlar sobre la gestió emocional dels sinistres i es van repassar novetats normatives.

La tecnologia en el sinistre

David Grau, director de Desenvolupament Corporatiu de Mútua de Propietaris i Jaime Silvela, director d'Estratègia i Desenvolupament de Negoci d’Audatex, van parlar sobre l'aportació de la tecnologia en la tramitació de sinistres. "Transformació digital no és dotar de tecnologia a tots els treballadors de la companyia, sinó adaptar els processos al nou client nadiu digital, vingui pel canal que vingui", ha indicat Silvela. A més, va apuntar que la digitalització pot reduir el cost del sinistre un 7% i millorar l'índex NPS un 10%.

Per la seva banda, Grau ha explicat que el nou 'client actiu' és "mòbil -ús de smartphone-, social -participació en xarxes socials-, exigent -cerca recomanacions a internet- i autònom -vol autoservei, seguiment de la reparació, etc. - ", de manera que cal adaptar-se a ell. Aquesta adaptació passa per incorporar l'experiència del client en els processos, canviar el model d'interacció, modificar el pricing i l'oferta de productes i serveis per oferir un "vestit a mida", apostar per la omnicanalitat, etc.

Emissió anticipada de pòlisses a Mútua de Propietaris

Recentment hem posat en marxa el nou procés d'emissió anticipada de pòlisses. Amb aquest nou procediment pretenem adaptar-nos molt millor al procés de compra de les pòlisses d'assegurances de comunitats. Normalment la decisió de canvi de Companyia de l'assegurança de comunitats es pren en dates molt distants a les del venciment de la pòlissa en curs.

El poder emetre la nova pòlissa en el moment en què l'aprova la Comunitat de Propietaris a la Junta Anual, i que la pòlissa no prengui efecte fins al venciment de la pòlissa anterior, facilita enormement el procés comercial.La pòlissa un cop emesa és susceptible d'anul·lació abans d'arribar a la data de l'efecte, però es pot defensar molt millor davant de qualsevol intent d'intromissió d'una oferta alternativa presentada per un tercer.Adaptar els nostres processos al nínxol d'assegurances immobiliaris, reforça la nostra imatge com a especialistes en la protecció i salut de la propietat immobiliària.Mútua de Propietaris permet emetre pòlisses fins amb un any d'antelació, i es pot aplicar als productes de Mútua Edifici Selecció, Mútua Llar Global i Mútua Negoci. Naturalment, els rebuts corresponents a la nova pòlissa s'emeten quan aquesta pren efecte.

Mútua de Propietaris reactiva la seva presència a les xarxes socials

Des de Mútua de Propietaris estem treballant diàriament per arribar a més gent a través de les xarxes socials. Estem començant a dinamitzar proactivament la nostra presència a Facebook i LinkedIn a través de diferents publicacions. Per posicionar-nos millor en cercadors sol·licitem la vostra col·laboració, ja que junts podrem accedir a més oportunitats de negoci.

Segueix aquestes recomanacions per aconseguir-ho:

Pàgina de Facebook MdP:

· Fer un "M'agrada" a la pàgina de Facebook de Mútua de Propietaris per fer-se seguidor de la mateixa. Aquí teniu el link.

· Un cop us hagueu fet fans de la mateixa, són diverses les opcions a realitzar periòdicament per elevar les ràtios d'interacció de la pàgina i la seva difusió a altres perfils (els dels vostres contactes):

1. "m'agrada" als posts de la pàgina: Quants més "likes" tingui la nostra publicació, més cridarà l'atenció dels usuaris que ens visitin.

2. Compartir el contingut en els vostres perfils: És l'acció més directa i més important en parlar de difusió i abast dels nostres missatges.

3. Comentar els posts: Això no només ajuda a millorar els índexs d'interacció de la pàgina, sinó que contribueix a generar una conversa al voltant del tema de la publicació. El comentari ha de ser el més natural possible i intentar aportar alguna cosa de valor. Si posem un post sobre un dels productes de Mútua, és preferible un comentari que ofereixi més informació del mateix o en forma de pregunta, de manera que doni peu a seguir desenvolupant el tema en la conversa. Els comentaris tipus "Interessant!" criden força l’atenció, però no aporten molt més.

Pàgina de LinkedIn MdP:

· Com en el cas de Facebook, el primer és seguir la pàgina de LinkedIn de MdP. Aquí teniu el link.

· Per ajudar a elevar la interacció i la difusió de la mateixa, hi ha els següents mètodes:

1. Recomanacions en els posts: Són molt semblants als "m'agrada" de Facebook però els donen molta més visibilitat a causa de que els nostres contactes podran veure en la seva secció de notícies que "Antonio recomana això"

2. Comentaris i compartir: Aquestes opcions compleixen la mateixa funció que en el cas de Facebook, de manera que les observacions apuntades abans són totalment aplicables aquí. Si compartim la publicació amb els nostres contactes o comentem alguna actualització de Mútua, ens donarà molta més visibilitat al post que si no ho fem.

Estigueu atents als propers posts ... seran molts interessants!

També ens interessa conèixer si vosaltres sou actius a les xarxes socials, per seguir i donar suport des Mútua les vostres publicacions. Podeu citar-nos les vostres pàgines i us seguirem.

Gràcies a tots!