93 487 30 20 / 91 826 40 04

Seleccioni el seu idioma

Disseny, arquitectura i tecnologia, en el directori en 3D de Casa Decor

Mútua de Propietaris, companyia especialista en assegurances immobiliaris, és la primera asseguradora que participa a Casa Decor, elaborant el Directori Interactiu en 3D de la madrilenya Casa Palau Atocha 34, seu de la 51 edició d'aquesta exposició referent en el sector de l'interiorisme, el disseny i l'arquitectura.

El Directori 3D de Casa Decor 2016 s'ubica al vestíbul de la Casa Palau decorat per l'interiorista Manuel Mirall que transforma el pas de carruatges a la sala d'un hotel de luxe. Ocells d'origami sobrevolen un concorregut hall en el qual els visitants poden conèixer l'edifici de Casa Decor en tres dimensions i buscar on es troba cada decorador, així com informació sobre els seus espais.

Amb aquest programa interactiu que combina disseny, arquitectura i tecnologia, Mútua de Propietaris dóna a conèixer la plataforma virtual sobre la qual desenvolupa el Dossier de la Vida de l'Edifici, un servei pioner que recull tota la informació sobre l'estat de conservació d'un immoble i facilita un diagnòstic, recomanacions i estimació d'estalvi econòmic per a la implementació de millores a l'edifici. "Aquesta innovadora plataforma permet representar qualsevol edifici en 3D i visualitzar tota la informació relativa a l'estructura, instal·lacions i eficiència energètica d'una manera intuïtiva i absolutament transparent", explica David Grau, Director de Desenvolupament Corporatiu de Mútua de Propietaris.

A través de la seva filial Ingenium Propietaris, Mútua de Propietaris ofereix un potent portfoli de serveis tècnics d'enginyeria, arquitectura i eficiència energètica desenvolupats sobre la plataforma virtual per al manteniment, la conservació i la rehabilitació d'edificis, únics al mercat assegurador i inclosos en els seus productes que aporten un millor manteniment i grans estalvis per a l'edifici, els seus propietaris i els seus inquilins.

Des del 19 de maig fins al 26 de juny, Casa Decor obre les portes a 75 interioristes, paisatgistes, arquitectes i dissenyadors que intervindran en els 60 espais que ofereix la Casa Palau del carrer Atocha, constituint un autèntic aparador de la decoració.

Mútua de Propietaris patrocina el 20 Congrés Nacional i 1r Internacional d'Administradors de Finques

Del 2 al 4 de juny, Sevilla acollirà el 20 Congrés Nacional i 1r Internacional d'Administradors de Finques. La companyia Mútua de Propietaris serà una de les patrocinadores d'aquesta cita sectorial.

L'organització del Congrés explica que "estem elaborant un ambiciós programa científic que ens ajudi a intercanviar i consolidar coneixements i establir les bases del que pot ser el futur de la professió. Comptarem amb conferències, taules rodones i jornades interactives que ens serviran a tots per aprofundir i analitzar el nostre treball diari".

En el pla internacional, indica l'organització, "esperem generar el germen del que puguin ser futures trobades en aquest àmbit". Amb aquest motiu, "s'estan gestionant ponències on veurem representats tots els continents i es constituirà un Fòrum Internacional de debat en el qual puguem estudiar les diferents perspectives de la nostra professió des dels diversos països participants".

Podeu trobar més informació de l'esdeveniment a: http://www.sevilla2016cnaf.com/index.php/es/bienvenida

Mútua de Propietaris llança la seva nova assegurança de Comunitats "MUTUA EDIFICI CONFORT"

Mútua de Propietaris, l'única entitat asseguradora especialitzada en la protecció i salut de la propietat immobiliària, llança la seva nova assegurança de Comunitats "MUTUA EDIFICI CONFORT", amb l'objectiu de seguir sent referent en el sector assegurador en el ram de Comunitats.

Amb aquest nou producte, Mútua de Propietaris celebra el seu 181 aniversari, incorporant noves cobertures i serveis a la seva assegurança de Comunitats.

Mitjançant els Serveis Tècnics Premium inclosos a "Mútua Edifici Confort", Mútua de Propietaris té com a objectiu acompanyar els seus assegurats en tot el que passa a l'edifici, més enllà de l'àmbit assegurador, a més de facilitar la resolució dels sinistres en el mínim temps possible. Amb aquests serveis Mútua de Propietaris ajuda als propietaris a conservar l'edifici en condicions òptimes, i facilitant importants estalvis per als assegurats.

Mútua de Propietaris té, a més, la seva pròpia base de dades amb informació de tots els edificis construïts a Espanya, incloent les característiques físiques dels mateixos, així com dades socioeconòmiques de les persones que els habiten, el que permet proporcionar una oferta adaptada a les particularitats de cada un d'ells.

NOVES COBERTURES MÚTUA EDIFICI CONFORT

  • Danys per gelades
  • Vent 85 km/h
  • Desembús, amb i sense danys
  • Responsabilitat Civil fins a 1.200.000 € sinistre / any, límit per víctima 200.000 €
  • Excés de consum d'aigua 2.000 € sinistre / any
  • Responsabilitat Civil i danys propis aigües habitatge de porteria 50.000 €
  • Danys estètics comunitaris fins a 6.000 €
  • Servei de vigilància
  • Brico-Comunitat
  • Neteja de grafits
  • Control de plagues
  • Reparació conduccions vistes (sense danys) 300 € sinistre / any
  • Danys aigües procedents edificis adjacents
  • Enfonsament accidental terreny per obres públiques alienes a l'immoble assegurat

NOUS SERVEIS MÚTUA EDIFICI CONFORT

  • Informe d'avaluació de l'edifici
  • Dossier de la Vida de l'Edifici
  • Certificat d'Eficiència Energètica de l'Edifici
  • Tramitació i gestió de subvencions per a obres de rehabilitació i millora

TRES MODALITATS

Mútua Edifici Confort, permet contractar tres modalitats diferents, amb diferents nivells de cobertures, serveis i preus.

BASIC

Una cobertura essencial a un preu ajustat.

COMPLET

Una combinació equilibrada entre cobertura i preu.

PLUS

Màxima cobertura a un bon preu.

ASSEGURANÇA PER A EDIFICIS AMB PROPIETARI ÚNIC

Inclou a més cobertures adaptades a les necessitats del propietari vertical d'edificis com:

  • Responsabilitat Civil per actes de l'Arrendatari
  • Defensa Jurídica del propietari Vertical
  • Inclusió de mobles de cuina
  • Danys elèctrics privatius
  • Danys estètics privatius
  • Trencament de pisa sanitària privativa

NOVA PLATAFORMA DE SUBSCRIPCIÓ ON_LINE

La nova plataforma de subscripció, desenvolupada en el marc del Pla de Sistemes "INNOV@" de Mútua de Propietaris permet la contractació en línia de les pòlisses des de l'eina web dels seus mediadors.

Sistema de contractació senzill, no cal conèixer les dades de descripció de l'edifici, n'hi ha prou amb indicar l'adreça del risc assegurat per realitzar el projecte de manera immediata.

Tot el procés de contractació està automatitzat, incloses les comprovacions del risc per perits. Permet la personalització de Projectes i Pòlisses, incorporant la imatge corporativa dels mediadors i el pla de l'edifici assegurat. Aquest nou producte, substitueix l'anterior Mútua Edifici Selecció Plus, i ja es troba disponible al web gestionline.mutuadepropietarios.es Adjuntem link al fullet publicitari del nou producte: http://gestionline.mutuadepropietarios.es/mutua/descargas/MutuaEdificioConfort.pdf

Comunitats, un ram complex. El valor de l'especialització

Article de César Crespo, subdirector general de negoci de Mútua de Propietaris

L'assegurança de Comunitats pretén cobrir principalment situacions crítiques: incendis, accidents que impliquin responsabilitat civil de la comunitat, i altres catàstrofes. Per això, l'adequada valoració de l'edifici per al correcte assegurament del mateix és essencial.

Una altra característica d'aquest producte és la seva elevada freqüència siniestral, que supera el 120%. Pel que és molt important que la companyia tingui capacitat per donar resposta ràpida i sigui eficient en la gestió dels sinistres, que a més són més complexos que els d'altres rams particulars a causa que, habitualment, un mateix sinistre afecta diversos perjudicats.

Les dues característiques són tècnicament complexes, de manera que l'experiència i l'especialització de la companyia són aspectes molt importants a valorar.

Creiem que les claus d'èxit per tractar aquest tipus d'assegurances són les següents:

  • Tractament dels sinistres.
  • Digitalització i BIG DATA.
  • Experiència de client: assessorament especialitzat, serveis afegits i beneficis per als assegurats.

1- Tractament dels sinistres

La tramitació d'un sinistre de Comunitats és gairebé sempre complexa, ja que sol haver-hi diversos perjudicats. Coordinar perits, professionals i diversos perjudicats pot retardar la finalització de les actuacions. Per això el tenir integrada tota la informació de cada un dels participants i del propi edifici en el sinistre és fonamental perquè la resolució sigui eficient i satisfactòria.

Evidentment, la insatisfacció dels perjudicats copropietaris en la resolució dels sinistres és un dels motius més freqüents en la no renovació de les pòlisses. La inversió que està realitzant Mútua de Propietaris per fer més eficients i digitalitzar tant els processos de negoci com de la informació sobre els edificis assegurats ja estan suposant una reducció dels temps de resolució en gairebé un 20% i una millora de la percepció del servei, el que està millorant notòriament la satisfacció dels assegurats i la ràtio de renovació.

2- Digitalització i BIG DATA

La digitalització és necessària per complir principalment 2 objectius:

  • Reducció de costos a companyies i mediadors, per ser més competitius sense caure en rendibilitat negativa.
  • Accés fàcil i immediat a tota la informació referent a l'edifici per part de tot l’ 'ecosistema assegurador'.

Tots dos objectius ens obligaran a la integració entre sistemes de companyies i ERPs de mediadors, així com els restants intervinents en la cadena de valor: companyies d'assistència, perits, etc.

Aquesta integració ha de permetre l'accés en temps real i de forma senzilla a la informació del sinistre per part de tots els interessats: tramitadors, mediadors, clients...

L'aplicació de la intel·ligència de negoci a través de BIG DATA per millorar l'eficiència tècnica de les companyies és fonamental. Aprofitar la nostra experiència i les dades que coneixem sobre les comunitats assegurades és imprescindible per ajustar la prima a l'estat real dels edificis.

Això és el que permet distingir a les companyies especialistes en riscos immobiliaris.

3- Experiència de client

Al final el més important és que el client obtingui una millor experiència de client pel fet d'estar assegurat en una companyia especialitzada. Aquesta especialització permet oferir:

  • Serveis afegits i avantatges per als assegurats:

Diferenciar-davant del client final ens porta a oferir serveis que van més enllà del concepte de cobertura de risc. Serveis específics que proporcionin estalvis a les comunitats i millorin la salut dels edificis: anàlisi dels consums energètics, tramitació i gestió de subvencions, Inspeccions Tècniques de l'Edifici, Certificats d'Eficiència Energètica i Dossier de la Vida de l'Edifici.

Altres beneficis que pot aportar una companyia especialitzada és oferir una assegurança de la llar que complementi l'assegurança de la Comunitat, evitant duplicar cobertures i facilitant la gestió dels sinistres.

  • Assessorament especialitzat. Compartir amb els mediadors professionals la nostra experiència i especialització, a més dels nostres serveis tècnics, repercuteix en un assegurat ben aconsellat a l'hora de tractar un risc complex com pot ser una comunitat de propietaris. Alhora permet diferenciar també al mediador, que recolzat per una companyia especialitzada pot oferir una venda de més qualitat.

Entrevista Joana Amat, co-directora general Amat Immobiliaris

La co-directora general d’Amat Immobiliaris, Joana Amat, relata la història d’Amat Immobiliaris i la seva vinculació amb Mútua de Propietaris.

Amat Immobiliaris neix el 1948 com un despatx d’administració de finques i agent d’assegurances de Mutua de Propietaris. El meu pare, un entusiasta jove de 24 anys, ja te una visió global de servei pel qual integra el servei d’assegurances des del primer moment al seu despatx. Mor al cap de 3 anys i la mare el succeeix. Són moments molt difícils però se’n surt amb constància i un gran sentit de la responsabilitat. Eren altres temps i els drets de les dones estaven totalment anul·lats.

Les claus de l’èxit no són altres que treballar i treballar i, sobretot, imaginar i imaginar quin ha de ser el futur i com arribar-hi, avançar-se i sorprendre al client, fent teus els seus projectes i evolucionar amb ells cap un nou model de conservació i sobretot millora patrimonial. Ho hem fet amb l’ajuda de la tecnologia que hem posat al servei del client i del nostre equip.

La nostra experiència amb Mútua és històrica.

Ha celebrat els 175 anys però ha renascut. Es tracta d’un equip jove i que té visió a llarg termini. Han fet un relleu generacional i hem tingut el privilegi de compartir amb ells projectes de futur. Han creat la comissió d’agents i administradors per escoltar-nos i treballar junts. Treballen amb cura i estan realitzant una potent aposta tecnològica. Compartim amb ells la raó de ser: transformar la nostra professió en uns servei integral que doni cobertura total als nostres administrats.

Però també compartim valors. Les dones de la Mútua poden fer possible la seva carrera professional conciliant. Això no només vol dir tenir una sensibilitat social determinada, també vol dir coresponsabilitat familiar i programes de conciliació, entre d’altres. En aquest cas, des de fa quasi 30 anys, la meva germana i jo hem lluitat perquè la dona tingui el paper que li pertoca, perquè sigui visible. En aquests moments la meva germana és la secretaria de FemCat i jo la presidenta de FIDEM, una fundació que des de fa 20 anys treballa per la dona emprenedora.