93 487 30 20 / 91 826 40 04

Seleccioni el seu idioma

Mútua de Propietaris llança el seu nou portal client

A través de l'àrea client del seu web públic, els usuaris tindran el seu propi espai privat on consultar la informació de totes les seves pòlisses, rebuts i sinistres de manera ràpida i còmoda des de qualsevol dispositiu.

També podran consultar les seves dades, la documentació de les seves pòlisses, sol·licitar un duplicat, comunicar un sinistre, sol·licitar serveis premium, o consultar les ofertes que Mútua de Propietaris els ofereixi.

Aquest llançament s'emmarca dins de la filosofia de Mútua de Propietaris, que pretén dotar de la màxima transparència i agilitzar el més possible el flux d'informació de valor per als seus clients.

Amb la finalitat d'animar i incentivar als assegurats a que es registrin al portal, en breu Mútua de Propietaris posarà en marxa la campanya "els moments guanyadors", on podran guanyar premis de manera immediata.

Mútua de Propietaris estrena nova web corporativa

Estrenem la nova web corporativa de Mútua de Propietaris amb un disseny renovat i en línia amb la nostra imatge i identitat corporativa: http://www.mutuadepropietarios.es

Hem introduït molts canvis significatius amb l'objectiu que quan navegui per la nostra web tingui una experiència positiva i trobi amb facilitat la informació que busquen. Tenim ara un web corporatiu més proper, amb vídeos explicatius dels nostres principals productes i amb continguts més propers a l'usuari. Hem fet un salt important en el to de la comunicació, ja que hem intentat substituir el llenguatge tècnic de les assegurances per un llenguatge més clar i comprensible per a qualsevol que no sigui un professional del sector.

També hem millorat en usabilitat, amb una web més intuïtiva i una major personalització amb exemples de pressupostos en els principals productes, o distribuint els blocs de contingut individualment per a un ràpid reconeixement per part de l'usuari i així facilitar-ne la lectura.

Finalment hem canviat l'accés de mediadors a l'eina Gestion_Line, amb una nova entrada amb suport telefònic per problemes d'accés, i un punt de comunicació per facilitar informació als mediadors interessats a col·laborar amb nosaltres.

La crisi i els tutorials d'internet fomenten que el 40% de les reparacions de la llar ja les realitzi un mateix

Un 40% de les reparacions de la llar, no cobertes per l'assegurança, ja les realitza un mateix o amb l'ajuda d'un familiar o amic, segons l'anàlisi realitzada per Multiassistència per Mútua de Propietaris, l'asseguradora especialista en la propietat immobiliària. L'informe posa de manifest que la crisi i la utilització d'internet per informar-se a través de vídeos tutorials i documentació pujats pels propis usuaris, han provocat l'èxit de la tendència DIY (Do It Yourself).

La fontaneria, principalment vinculada a problemes en radiadors i aixetes de cuina i banys (27%), les reparacions d'electrodomèstics (20%) -Càrregues d'aires condicionats i substitució de peces en rentavaixelles i rentadores, el manyà (10%) o el electricista (7%), són algunes de les reparacions de la llar més freqüents a què el ciutadà mitjà ja s'enfronta. No en va, els costos de reparació d'aquestes avaries domèstiques són elevats, situant-se la reparació de calderes com la de major despesa, amb 142 € de mitjana. El segueix el manyà (125 €), l'electricista (99 €), el lampista (96 €), i el tècnic d'electrodomèstics de la llar, amb 90 €.

"Encara que hi ha determinades tasques de reparació i manteniment que s'han de realitzar exclusivament per un professional qualificat, hi ha moltes altres que poden ser desenvolupades per un mateix, sempre que es tinguin uns coneixements bàsics i certa perícia", assegura José Luis Marín, Director Tècnic i de Sinistres de Mútua de Propietaris. En aquest sentit, el director general de Multiassistència Borja Díaz va matisar que "és important que un professional expert realitzi els treballs complicats per evitar les possibles conseqüències d'una reparació mal executada. Si el client vol estalviar temps i diners el millor és que recorri a un professional, perquè moltes vegades el barat surt car ".

D'acord amb l'anàlisi realitzada entre 23.672 llars i 552 comunitats de propietaris, a l'any es realitzen 2,5 intervencions per llar de mitjana, i 6,3 intervencions en les comunitats de propietaris.

En relació a la despesa mitjana de cada intervenció, si sumem als oficis més senzills aquells altres que requereixen d'una especialització i d'eines professionals es podria establir una despesa mitjana per reparació que ronda els 132 €. Per exemple, la despesa mitjana d'un propietari a Barcelona ascendeix a 127 €; a Madrid, 160 €; a València, 127 € i a La Coruña, 132 €.

Les Comunitats de Veïns

Les assistències en Comunitats de Veïns són treballs de major envergadura, i per això el preu mitjà és un 75% més elevat que el de les assistències de llar, situant-se en 231 €. En el cas de les comunitats, els treballs sol·licitats de major import són les grans reformes (contractistes) que arriben a un preu mitjà 1330 €, seguits de les reparacions de teulades (786 €) i la pous (304 €).

En relació al tipus d'assistències sol·licitades per comunitats, les més habituals són de pintura (56%), mentre que un 25% es reparteix a parts iguals entre l'obra i la fontaneria. El quart gremi sol·licitat és el fuster en un 9% de les sol·licituds.

Mútua de Propietaris realitza el viatge d'incentius 2016 al Vietnam

Del 13 al 21 de maig de 2016, 23 agents de Mútua de Propietaris que van aconseguir durant el 2015 els objectius de producció establerts per la companyia i els seus acompanyants, van realitzar un viatge d'incentius al Vietnam. Els mediadors van recórrer Hanoi, Creuer per la Badia de Halong , Avui An, Hue i HochiMin. Van acompanyar als agents, el director general, Christopher Bunzl , el sotsdirector general de negoci, César Crespo, el delegat de Barcelonès i Balears, Ramón Gómez i el delegat de Catalunya Sud, Israel Vall. El viatge d'incentius es realitza cada any amb l'objectiu de recompensar l'esforç dels mediadors més productius de la Mútua, així com per fidelitzar-los i consolidar la relació entre Companyia i mediador. En aquesta ocasió el viatge va incloure un concurs de fotografia i va estar recolzat per una nova APP amb utilitats adaptades al viatge de la Mútua.

Guardar