93 487 30 20 / 91 826 40 04

Seleccioni el seu idioma

Campanya a Instagram #EdificiosConAlma

Us presentem el nostre primer concurs a Instagram: #EdificiosConAlma, que realitzarem de la mà de la coneguda comunitat de fotògrafs Fotonline.

 

 

Es tracta d'un certamen en què premiarem les 5 millors fotos dels usuaris de la xarxa social que mostrin l'ànima dels edificis: les zones comunes de les seves comunitats, les façanes o detalls que els cridin l'atenció ... qualsevol escena que mostri la seva ànima.

El concurs #EdificiosConAlma va començar el passat diumenge 7 de maig i estarà actiu fins al 25 de maig, data en què s'anunciaran els guanyadors, que rebran fantàstics premis: el primer premi, una càmera de fotos Fujifilm XA3 i els quatre restants, un certificat d'eficiència energètica per al seu habitatge.

 

 

Aquesta iniciativa forma part de l'estratègia de Mútua de Propietaris en xarxes socials per a transmetre la nostra experiència i valor afegit a la protecció i salut de la propietat immobiliària.

Animeu-vos a compartir-ho en les vostres xarxes socials!

Viatge d'Incentius 2017

Volem oferir-vos un apassionant viatge d'incentius, ple de sensacions úniques, que esperem proporcioni un record inoblidable a tots els que hi participin.

Per això us convidem a participar en el nostre

 

 

Un viatge al cor de l'Imperi Inca i la cultura andina i colonial:

Visitarem, entre d’altres llocs, Lima, 'Ciutat dels Reis', la més important d'Amèrica durant l'època colonial, i Machu Picchu, considerada com una de les Noves Meravelles del Món, que encapçala la llista dels majors descobriments arqueològics de la història i revela aspectes fonamentals de la cultura Inca.

En el fullet adjunt trobareu les bases de participació.

L'accés al viatge és molt senzill ja que la classificació és automàtica en aconseguir l'objectiu de Nova Producció establert.

Tan sols 28.000 euros en noves primes són suficients per optar al viatge.

Esperem comptar amb la seva participació i tenir l'oportunitat de compartir amb vostè i el seu acompanyant aquesta experiència única.

Mútua de Propietaris, primera asseguradora a introduir una vídeo-peritació en línia especialitzada en els sinistres de comunitats

A través d'una app instal·lada al telèfon intel·ligent de l'assegurat, el pèrit pot visualitzar els danys del sinistre i iniciar el procés d'assessorament i reparació immediatament.

(Podeu veure el vídeo clicant a la imatge)

Mútua de Propietaris, especialista en la Protecció i la Salut de la propietat immobiliària, ha introduït en els seus serveis d'assistència a comunitats el vídeo - peritatge on line, una eina pionera que agilitza la tramitació dels sinistres de comunitats i fa possible que la comunicació del sinistre, la realització de l'informe pericial i l'abonament de la indemnització puguin realitzar-se en el mateix dia.

Aquest sistema que incorpora Mútua de Propietaris permet al pèrit realitzar el peritatge en remot a través d'una app que es descarrega l'assegurat o afectat en el seu telèfon intel·ligent, qui seguirà les indicacions del pèrit per gravar el sinistre i, així, iniciar de forma immediata el seu procés de resolució.

"És un sistema molt senzill per a l'assegurat i aquí radica el seu èxit", assenyala José Luis Marín, director Tècnic i de Sinistres de Mútua de Propietaris. El vídeo- peritatge on line s'inicia després d'una trucada del pèrit a l'afectat o viceversa; el pèrit remet un enllaç amb l’aplicació i, després de la seva instal·lació, s'inicia el peritatge.

Els avantatges per a l'assegurat són múltiples. En primer lloc, la comoditat durant el procés, ja que es realitza quan a l'assegurat més li convé. En segon lloc, la immediatesa, en poder iniciar el peritatge pràcticament en el mateix moment de la gestió del comunicat de sinistre. En tercer, l'assessorament immediat del pèrit a l'assegurat i, per tant, la possible minoració de danys en intervenir el pèrit des del primer moment. I, finalment, la transparència i agilitat, en poder-se realitzar tantes connexions com siguin necessàries per al seguiment de la reparació.

De fet, l'aplicació també serà utilitzada pel reparador del sinistre, el qual pot romandre en contacte permanent amb el perit. "El pèrit pot donar directrius en línia, en temps real, al reparador perquè el procés de reparació es realitzi de forma continuada, sense interrupcions ni segones visites per absència d’instruccions o autorització al reparador ja que, a través del vídeo-peritatge on line l'autorització s'obté al moment", explica José Luis Marín.

El servei de vídeo-peritatge on line ja ha estat executat amb èxit en multitud de sinistres esdevinguts entre els aproximadament 60.000 edificis assegurats per Mútua de Propietaris, podent-se aprofitar dels seus beneficis els més de 90.000 mutualistes. "El servei ha estat molt ben acceptat pels assegurats, els mediadors i els administradors de finques, que veuen amb molt d’interès aquesta aplicació per al seguiment de les reparacions dels sinistres ja que la immediatesa de la intervenció pot evitar errors, tant en les cobertures com en les seves intervencions i valoracions ", assenyala el director Tècnic i de Sinistres de Mútua de Propietaris.

El peritatge telemàtic, que només requereix cobertura telefònica ja que l'aplicació pot treballar temporalment fora de línia, també suposa una major transparència durant tot el procés de peritatge. "Les connexions realitzades amb presidents de les comunitats, mediadors, administradors, reparadors, afectats i conserges agilitzen el peritatge i la resolució del sinistre, i permeten a tots els involucrats estar informats en tot moment sobre el procés de gestió de la reparació", explica José Luis Marín.

Inclusió de la nova garantia de Servei d'Orientació Mèdica a les nostres pòlisses de Mútua Edifici Confort

(Podeu veure el vídeo clicant a la imatge)

Us informem que, a partir del 17 de maig, hem inclòs una nova garantia de Servei d'Orientació Mèdica en la nova producció de Mútua Edifici Confort i, a partir de les carteres d'aquest mateix producte, a partir de l’agost.

Aquest servei està pensat perquè tots els veïns d'una comunitat assegurada amb MdP puguin fer una trucada als telèfons exclusius (93 193 60 11/91 831 54 11) i parlar amb un equip de metges quan ho necessitin. Més de 80 especialistes en medicina de família els atendran per resoldre tots els seus dubtes i, en cas que sigui necessari, els orientaran cap al nivell d'assistència mèdica més adequat.

A través d'aquest servei, els veïns podran consultar sobre trastorns de salut, així com sobre medicaments, proves mèdiques, interpretació d’anàlisis mèdiques, vacunació infantil, etc. a un equip d'especialistes en medicina general, ginecologia i pediatria.

Perquè sempre tinguin a mà el número de telèfon de l'atenció mèdica 24h, adjuntarem imants perquè els col·loquin en les seves neveres, tant en la documentació de la pòlissa com en les cartes de renovació.

A més, oferirem també aquest nou servei de forma totalment gratuïta a tots els nostres mediadors i els seus familiars, que podran trucar als telèfons que s'han habilitat en exclusiva per a ells (93 707 96 01/91 831 54 16) .

La inclusió d'aquesta garantia en els nostres productes és una oportunitat per tangibilitzar el "tenim cura de tu" del nostre posicionament "Protegim el lloc on vius, tenim cura de tu". Introduïm així serveis d'alt valor per a les persones, que permetin diferenciar els nostres productes davant l'usuari final.