Foto: Firma de l’acord de patrocini: Enrique Vendrell, President del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida i Christopher Bunzl, Director General de Mútua de Propietaris
La caminada està oberta a la ciutadania amb el principal objectiu de recollir fons per destinar-los a la Fundació Habitat 3. La seva missió és donar una resposta col·lectiva a les gravíssimes necessitats existents en l'àmbit de l'habitatge entre els col·lectius de persones amb serioses dificultats d'accés a l'habitatge o en risc d'exclusió residencial.
A l'esdeveniment hi assistiran per part de Mútua de Propietaris, el seu director general Christopher Bunzl, el subdirector general de Negoci, César Crespo, la resta de l'equip directiu de la Mútua i diversos treballadors de la Companyia.
Els adjuntem el programa i els passos a seguir per tal de realitzar el registre d'assistència a l'activitat, i els animem a participar amb nosaltres en aquesta important iniciativa.
El participant, prèviament inscrit, gaudirà amb la resta d'acompanyants, d'una caminada en un entorn urbà, redescobrint racons i edificis simbòlics de la ciutat de Barcelona a través de la realitat augmentada. Durant tot l'esdeveniment, el participant haurà de segellar el seu passaport en els diferents punts de l'itinerari per obtenir el certificat d'assistència i de participació solidària.
Els donatius es realitzaran amb antelació a través del butlletí d'inscripció a l'esdeveniment. El donatiu mínim és de 7 euros per participant.
És un esdeveniment apte per a tots els públics.
Horari:
09:00-10:00 Lliurament de documentació.
10:00 Inici de la caminada.
12:00 Final de l'acte. Fotografia de grup.
Dies 7 i 8 de 10h a 13h podran recollir la documentació a la seu del CAFBL.
Recorregut:
Recorregut aproximat de 6 km.
Important: no és una carrera; és una caminada popular.
El web per registrar-se és el següent:
http://intgrup.eventszone.net/myCongress5/form.php?thisFormCongress=ps80afc&thisFormLanguage=ca
Per a més informació, contactar amb